GOED aangekomen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Annie en Rinus - WaarBenJij.nu GOED aangekomen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Annie en Rinus - WaarBenJij.nu

GOED aangekomen

Door: ARi

Blijf op de hoogte en volg Annie en Rinus

15 April 2014 | Japan, Tokio

Na de marathon van Rotterdam en een gezellig etentje. Maandag toch maar weer eens vroeg het bed uit. Om 7uur zitten we in de auto. We hebben met vertrek vanaf Amsterdam wat vertraging, waardoor we in Moskou maar 3 kwartier hebben om over te stappen. Alles komt toch weer goed en het voordeel is dat je bagage dan ook als laatste erin gaat, maar er dan ook als eerste weer uitkomt. Treinkaartjes gekocht voor Ikebukuro, in deze wijk hebben we voor 2 nachten een hotel geboekt. We zijn best moe, maar gaan toch de stad in, om meteen een goed dag en nacht ritme te hebben. Wat valt ons op: het is schoon, mensen zijn super beleefd, structuur overal te zien. Zitten nu aan een biertje en gaan dan slapen. Mag ook wel na 36 uur op de been te zijn geweest

• 15 April 2014 - 15:09

Karin:

Ha Annie en Rinus.....het genieten kan dus beginnen....heerlijk!!
    Groetjes Karin

• 16 April 2014 - 09:43

Sjan Heijmans:

De eerste indrukken zijn weer opgedaan.Ga er van genieten.
    Knuffel Sjan.

• 16 April 2014 - 16:22

Theo En Margot:

Annie en Rinus, we gaan jullie vakantie op de voet volgen, alsof we er zelf bij zijn (was dat maar zo). We zijn benieuwd naar de foto's die ongetwijfeld komen zullen. を
    groetjes,
    Theo en margot

• 16 April 2014 - 18:09

Johan En Gea:

Hoi Annie en Rinus
    Johan en ik wensen jullie heeeeeel veel nieuwe indrukken in dit prachtige land. We gaan jullie volgen x
    Lieve groetjes
    JOHAN EN GEA

• 17 April 2014 - 20:45

Romijntjes:

Hoi Annie en Rinus,

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.

Heel veel plezier daar!!!

Groeten,

Dewi
    Kira
    Patrick
    Marielle

• 20 April 2014 - 12:09

Adrie En Marianne:

Hee Annie en Rinus, we zullen jullie ook op de voet volgen. Heel veel plezier en vergeet niet af en toe wat uit te rusten op zijn tijd. Gr. Uit Drunen Adrie en Marianne