Bijna zover, nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Annie en Rinus - WaarBenJij.nu Bijna zover, nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Annie en Rinus - WaarBenJij.nu

Bijna zover, nog 3 nachtjes slapen

Door: ARi

Blijf op de hoogte en volg Annie en Rinus

11 April 2014 | Nederland, Drunen

De Marathon zit erop, nu de laatste voorbereiding voor de reis naar Japan.
Maandag 14 april vetrekken we.
Meer nieuws als we in Japan zijn.

  • 11 April 2014 - 23:22

    Marjolein Van Bladel:

    Annie en Rinus
    Wat leuk om te zien dat we jullie reiservaringen mee kunnen gaan volgen! Top!!

  • 12 April 2014 - 10:03

    Nicole Rombouts:

    Hoi Annie, De eerste ontvangen. Zou je mijn mail adres willen vervangen naar nicole.rombouts67@gmail.com Deze kan ook op mijn tablet lezen. Ik moet nl nog een keer geopereerd worden. En kan ik vanuit mijn luie stoel jullie volgen. Heel veel reisplezier. Gr. nicole

  • 12 April 2014 - 16:18

    Jos Snels:

    Nogmaals een hele fijne vakantie, ik volg jullie wel vanuit Drunen en Biggekerke. Groetjes.

  • 12 April 2014 - 18:43

    Theo En Margot:

    Nog één hobbeltje (Rinus zet 'm op in R'dam) en dan...
    We gaan jullie op de voet volgen, zijn benieuwd naar de verhalen.
    groetjes,
    Theo en Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annie en Rinus

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5557

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 06 Juni 2014

Japen

Landen bezocht: